תמיד חיפשתי מתכון של סופלה ללא גלוטן שיהיה עשיר בטעם וגם דיאטטי. לא יודעת מה איתכם, אבל סופלה שוקולד הוא החולשה שלי, כשבא לי להתפנק באיזה קינוח מפנק. המתכון הזה לא מכיל קמח ולא חמאה, ובכך הוא יותר דיאטטי מגרסת סופלה שוקולד רגילה.

הידעתם? במטבח הצרפתי, העוגה הזאת נקראת דווקא פונדנט שוקולד (Fondant) – הכוונה לעוגה רכה ולא סופלה שוקולד כמו שאנחנו מכירים ויודעים. סופלה (Soufflé) במטבח הצרפתי הוא שם לעוגה נפוחה שגבוהה יותר מהתבנית עצמה.

הרבה פעמים שמכינים עוגות ללא גלוטן, יש חשש גדול מהתוצאה שהעוגה תצא דחוסה וכבדה מדי. סופלה שוקולד הוא אחד המתכונים שגם בגרסה ללא גלוטן, ייצא לכם מוצלח כיוון שהמרכיב העיקרי הוא שוקולד.

מתכון כזה הוא פתרון מושלם להרשים את האורחים שלכם בלי ידע מעמיק במטבח ומאמץ יתר, מניסיון (:

סופלה ללא גלוטן

אז קבלו את המתכון של סופלה שוקולד ללא גלוטן אבל עם מלא טעם, כזה שיפנק את כל המשפחה ואת אלה שרגילים לאכול סופלה שוקולד עם קמח.

5 מרכיבים עיקריים, 5 דקות הכנה:

מצרכים:

120 גרם שוקולד
110 גרם גבינה לבנה
ביצה
30 גרם סוכר
30 גרם קורנפלור
כפית אבקת אפיה

אופן הכנה:

מחממים מראש את התנור ל -180 °
ממיסים את השוקולד.
מערבבים את כל המרכיבים.
יוצקים את התערובת לתבנית. ממליצה לכם להשתמש בתבנית פורצלן לסופלה. אם אין לכם, אפשר להשתמש בתבנית למאפינס מסיליקון (חשוב לחכות שזה יתקרר לחלוטין כדי להוציא אותם מהתבנית). אמור לצאת לכם בין 6 ל-8 עוגות אישיות.
אופים 10 עד 12 דקות. העוגה צריכה להישאר קצת רכה בפנים.

סופלה שוקולד ללא גלוטן

ישראלים לרוב בוחרים להתפנק בקינוח סופלה במסעדות ובתי קפה, אבל תדעו שגם בבית אפשר להכין בקלות סופלה טעים מאוד. סופלה הולך מצוין עם גלידת וניל וקצפת עשירה וטיפה אבקת סוכר מעל.

מכירים את זה שאתם יושבים מול נטפליקס ויש לכם דודא לעוגה מפנקת? תוכל להכין את המתכון הזה על הדרך ולהתפנק מול הסדרה האהובה עליכם.

לעוד פרטים ומתכונים מעניינים ניתן לבקר בפרופיל האינסטגרם של Missnogluten

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *