פיצה ללא גלוטן קל להכנה וסופר טעים הוא מתכון חובה בכל בית של צליאקים. המתכון הזה מלבד היותו פשוט, הוא גם מהיר מאוד – רק 5 דקות הכנה! אצלי בבית, לאורך השנים, תמיד פיצה היוותה אחד מנדבכי היסוד של הבישול והאפיה. לכן, כאשר הייתי צריכה למצוא מתכון לפיצה בלי גלוטן, פשוט וטעים, מצאתי את המתכון הזה.

רבים מחפשים פיצה ללא קמח, כאשר הכוונה היא ללא קמח רגיל, אלא תחליף לקמח עם גלוטן. במתכון הזה השתמשתי בקמח ללא גלוטן רב תכליתי, כרגיל, שמוכיח את עצמו פעם אחרי פעם אצלי באפיה במטבח בייחוד עם פיצות ללא גלוטן.

פיצה ללא קמח
פיצה בחמש דקות

מתכון לפיצה בלי גלוטן

הדבר הראשון שחיפשתי להכין שגיליתי שיש לי צליאק, היה פיצה טובה. ניסיתי הרבה מתכונים ותמיד נתקעתי בבעיה והתוצאה לא הייתה מספקת. רציתי מתכון שלא יהיה בו הרבה מרכיבים, זמן המתנה להתפחה וכו'. המתכון הזה עונה לכל הדרישות שהיו לי, כזה שקל מאוד להכין, שיש לך דודא לפיצה עכשיו, כזה שישמח ילד צליאקי וחוסך הרבה בלאגן במטבח להורים.

המרכיב הסודי במתכון הוא הגבינה הלבנה (מצטערת עבור הטבעוניים או הרגישים ללקטוז). לא ממליצה לכם לנסות להחליף אותה במתכון כי לא ייצא לכם מוצלח. הגבינה הלבנה היא זאת שנותנת את הרכות שמחפשים בפיצה מפנקת. כמו כן, הבצק צריך להיות לכם גמיש ונוח לעבודה. זה אגב לא תמיד נכון לכל בצק של פיצה ללא גלוטן.

הרבה מתכונים לפיצות ללא גלוטן יוצאות עם בצק יותר דומה למרקם של מדוזה מאשר של פיצה. אל תפחדו לקמח טוב את הבצק ואת השולחן עבודה שלכם כמה שצריך.

פיצה ללא גלוטן
פיצה בלי גלוטן פשוטה להכנה

מתכון לפיצה זוגית

מרכיבים:
✔️ כוס קמח ללא גלוטן רב תכליתי
  ✔️ 2 כפות קורנפלור
✔️ כפית מלאה אבקת אפיה
✔️ חצי כפית שטוחה מלח
✔️ ביצה
✔️ גבינה לבנה (100 מ"ל)

אופן ההכנה:

  • מחממים תנור מראש ל-200 מעלות
  • מערבבים את כל המרכיבים עד לקבלת תערובת אחידה ומעט דביקה.
  • יוצרים צורת פיצה
  • מורחים על בסיס הבצק את הרוטב, מפזרים גבינה ותוספות שאוהבים
  • אופים במשך כ-15/20 דקות, עד להזהבה.
מתכון מנצח לפיצה

בתאבון! כי אין בעולם אהבה כמו אהבה לפיצה 😊

לעוד פרטים ומתכונים מעניינים ניתן לבקר בפרופיל האינסטגרם של Missnogluten